امروزه نمایشگاه یک فاکتور مهم در تبلیغات است و حضور در نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای هر کسب و کار می باشد. شما تنها در چهار روز می توانید فروش خود را متحول کنید و این موضوع با وجود یک تیم حرفه ای امکان پذیر است. علاوه بر طراحی غرفه و محصولات، اعضای تیم نیز نقش بسیار زیادی در نمایشگاه دارند. این افراد باید قبل از حضور در نمایشگاه، تکنیک های درست فروش را آموزش ببینند. بنابراین وقتی در نمایشگاه حضور پیدا می کنیم، در معرض دید عموم مردم هستیم و باید به گونه ای خدمات و محصولات خود را معرفی کنیم که آن ها به این باور برسند که نیاز به خدمات و محصولات ما دارند.

اصول اولیه فروش در نمایشگاه:

به اعضای تیم خود نحوه ارتباط با بازدیدکنندگان نمایشگاه را آموزش دهید. تمام فعالیت های شما قبل از شروع نمایشگاه از قبیل برندسازی، تبلیغات، اطلاعیه ها و … باعث معرفی و اعتماد به کسب و کار شما می شود. اما در دنیای امروز، شناساندن غرفه بیشتر از هر چیزی برای شرکت شما مفید است. به اعضای تیم به طور کامل درمورد محصولات یا خدمات شرکت توضیح دهید. غرفه دارها فقط چند دقیقه برای جذب مشتری، محک زدن او، گفتگویی هدف دار، کسب اطلاعات مشتری و در نهایت جدا شدن از او وقت دارند. پس هر چقدر تیم شما بیشتر با اصول بازاریابی آشنا باشد، در نمایشگاه موفق تر خواهید بود.

غرفه سازی

اصول حرفه ای فروش در نمایشگاه:

  • محصولات مرتبط با کنار یکدیگر را دسته بندی کنید و غیر مرتبط ها به صورت جداگانه بگذارید
  • از محصولات خود فاصله بگیرید و در حکم نگهبان نباشید
  • محصولات را به گونه ای داخل غرفه قرار دهید که از بیرون نیز قابل مشاهده باشند
  • محصولات شاخص را در جایگاه ویژه ای قرار دهید
  • نورپردازی زیبا و حرفه ای نقش مهمی در نمایش محصولات دارد
  • توضیح مختصری از محصول را به صورت اتیکت در کنار آن ها بگذارید
  • ورودی غرفه خود را برای رفت و آمد راحت بازدیدکنندگان، باز بگذارید
  • بهترین جمله برای ارتباط با بازدیدکنندگان: ” چقدر با محصولات شرکت ما آشنا هستید؟ “
غرفه سازی نمایشگاهی آیسا سفر

ساخت غرفه نمایشگاهی:

مهمترین هدف شرکت در نمایشگاه معرفی محصولات یا خدمات به مشتریان است. بعد از وجود یک تیم حرفه ای، انتخاب غرفه و غرفه سازی هم اهمیت ویژه ای دارد. طراحی خلاقانه و استفاده از اصول طراحی و دکوراسیون در غرفه سازی نقش به سزایی در نمایش شما دارد. تیم مجرب آوانمانور با بهره گیری از مدیریــت حرفه ای، تیــم کارشناســی و کادر فنــی خــود عــلاوه بــر امکانــات و تجهیــزات حرفــه ای، بیــش از 500 رویــداد را در حوزه هــای مختلــف پشــتیبانی و اجــرا کــرده و رســانه ای موثــر در ارائــه فراگیــر ایــن خدمــات می باشــد. برای مشاهده نمونه کارهای ما می توانید به صفحه ” غرفه سازی نمایشگاهی ” مراجعه کنید.

جمع بندی:

نمایشگاه‌ بهترین ویترین برای ارائه محصولات و خدمات شما و تبدیل کردن کسب و کار به یک برند معروف است. برای فروش موفق در نمایشگاه‌ باید اصول حرفه ای فروش رعایت شود. این ‌مقاله توضیح مختصری برای فروش اصولی و بهتر در نمایشگاه می باشد. شرکت آوانمانور به عنوان یکی از باتجربه ترین و قدیمی ترین شرکت ‌های غرفه‌ سازی نمایشگاه افتخار دارد تا شما را برای تجربه بهتر یاری رساند. برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما می توانید با شماره های 02177963540 و 02177963541 تماس حاصل فرمائید.